Aveti

Dolaziti više neću s oreolom od prošlosti
Da me žalost tog vremena blagoslovi i oprosti.
Ne može me dodirnuti, prozirna je ne postoji
I u liku podrugljivom hladnokrvna, nema stoji.

Šta li tražim u sanduku zakopanom datumima
Ne sećaš se svoga blaga, pa sad brljam. Šta li ima?
Nema ništa. Samo reči, nekad što su lupetane
Ispletene spletke što su sad odjednom otkopane.

Šta li ima? Bljuvotina, svinjarija i splačina
Ujedi i podsmevanja a folija paučina.
Samo slutim. U prošlosti ostao sam nedorečen
Pa sad hitam da joj javim, zanat mi je sad ispečen.

Al' do vraga! Opet smrdi ista buđa, ista vlaga
Na moj zanat prošlost prdi, smeje mi se bivša draga.
Jer sam tamo ja još uvek isti bata sa štakama
I džaba se sada hvalim koketujem sa rakama

Samo slutim. U prošlosti ostao sam nedorečen
Pa sad hitam da joj javim, zanat mi je sada spečen.
Ne veruje, smeje mi se kad joj kažem da sam srećan
Zato više neću tamo. Dovoljno je što se sećam.


No comments: